21:28

Jag lyssnar på U2. Jag ler utan någon specifik anledning. Det kan vara havet som är skyldigt. Jag försöker alltid sjunga med. Jag skrattar när jag ser katten springa in i glasdörren som mormor så fint polerat osynlig. Jag går in på H&Ms hemsida kollar på deras bikinisar och hatar att hela umeå komma gå runt i dem. Jag för seriösa tuppjuck på bloggar som tar ett år på sig att ladda. Jag är nära på slänga in datorn i väggen när blogg.se vägrar ladda upp vissa av mina bilder. Jag skrattar mig till tårar åt roliga gif's på tumblr, nästa dör. Jag bestämmer mig bestämt för att det är sommar ute och går ut i shorts och bikini överdel. Jag går lika snabbt in och tar på mig ett par byxor och en kofta medan fula ord snubblar ut ur min mun. Jag är kåt på Harry Potter. Jag är lite för glad ibland. Och jag är alldeles för sur och arg när jag har mens . Jag tänder ljus för att sedan släcka dem och lukta på röken. Jag gör alldeles för mycket meningslösa saker ibland.som igår då jag jagade en orm(?) Jag dricker alltid utgången mjölk, det förföljer mig. Jag ser way to much 24. Jag måste skriva mig ett cv. Jag har nog inte fattat vilken underbar sommar jag kommer ha. Jag tycker jag borde spara mer pengar. Och jag tycker absolut att jag måste starta et barnhem i Thailand. over and out.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0