Wat pho

Besökt massa tempel idag här i Bangkok som vi befinner oss i nu! Vi har även åkt flodbåt och ska nu göra oss fina för att besöka en sky bar. Hörs!

Lördag

Idag bjöd tyvärr Koh samui på mulet och regn men vi tänkte ta vara på dagen ändå! Vi hyrde moppar och körde runt ön, jag och Robin på en och moppeirre på den andra. Vi stannade på massa marknader och tittade på allt konstigt. Imorgon blir det samma äventyr, hoppas på bättre väder!

Fredag

Shit vilken dag!!! Paddlat kajak och snorklat i Angthong national marine park, så otroligt fint!

Från idag

Koh samui har än så länge varit kanon! I natt var det storm med blixt och dunder men hela dagen har det vart strålande sol och vi alla har blivit lite röda, haha. Imorgon har vi bokat en utflykt med snorkling och kajak osv osv. Kommer bli superkul!!! Vi hörs imorgon! Puss och kram till mamma och pappa och alla andra fina som tittar in!

Koh samui

Nu har vi äntligen efter 11 timmars resa kommit fram till koh samui!! WEEEY!

Update

Alltså Bangkok..seriöst bästa storstaden jag vet! Ni som inte varit här SERIÖST ÅK.
 Imorgon lämnar vi som sagt BKK för koh samui, halv 6 imorgon på morgonen går bussen så vi har packat ihop kaoset i hotellrummet ikväll.( och ja mamma vi åker med lomprayha haha) NU: tha bed

Idag

Hej! Här ser ni lite av vad vi gjort idag! Vi tog flodbåten till Chinatown, vandrande runt på bästa khao san road och åt rotee osv osv osv. Vi har även bokat buss och båt till koh samui! Dit åker vi om två dagar, wiie! Nu blir det sängen, godnatt!

Framme!

Två trötta favoriter i väntan på att planet skulle lyfta.

Efter en helt stört drygt flygresa( Vi snackar osköna stolar, fem barn som skrek och grinade i sätet framför oss och ett missförstånd med platsrservationen så Erika hamna själv) så kom vi äntligen fram till Bangkok och satte oss på sky train in till stan. Här virrade vi runt ett tag för att hitta vårt hotell utan att lyckas. Men tack vare alla snälla människor som finns här så hittade vi äntligen!
Lite såhär ser det ut. Siam swana heter det.

Efter ett snabbt besök på de närliggande galleriorna och lite käk så är vi nu på rummet och tänker sova. Igen av oss fick någon riktigt sömn på planet. Så godnatt såhär mitt på dagen!

Here we go

Okej let's go. 3 timmar kvar tills planet lyfter! Pirrar i magen av förväntan! Vi landar tidigt imorgon bitti i BKK då ska vi försöka få oss en taxi och hitta hotellet. Gah, detta känns sjukt. Nu börjar äventyret, hoho.

1 dag kvar

Typ såhär glad just nu om inte mer. Igår fick vi reda på att vårt visum blev godkänt! vilket betyder att vi kan stanna i Thailand i 60 dagar utan att lämna landet. Men eftersom vi ska vara borta i 98 dagar så kommer vi behöva lämna landet någon gång..Malaysia verkar fint..hmm...
och juste...HUR FAN PACKAR MAN FÖR 3 MÅNADER?

I lördags

I lördags dansade jag med fetaste håret och sminket på en modevisning nere på äpplet. Vi representerade headline så det var dom som stod för vår makeover. Skitkul var det! Sate så jag saknar dansen...men efter Thailand då jävlar blir det audition på audition!

om 200 timmar...

...då står jag på andra sidan planeten.
då ser jag inte umeå på väldigt länge.
då kommer jag ge mig en klapp på axeln för allt detta slit för att samla ihop tillräckligt med pengar.
då är jag 8270 km från norrland.
då kommer jag vara arg på mig själv för att jag inte träffat Saga tillräckligt denna sommar/höst.
då kommer jag sakna henne.
då kommer jag sakna Stina my man.
då kommer jag sakna Fellan.
då kommer jag sakna min pappa.
då kommer jag sakna mina dagliga rutiner.
då kommer jag sakna iksu.
då kommer jag sakna min jävla kesomacka på morgonen.
då kommer jag tänka på mina norska vänner.
då kommer jag tänka på min new york girl.
då kommer jag sippa på en fabulous drink och tänka på er umeåbor.
för om 200 timmar då kommer jag tammefan vara i Thailand i 3 månader och jag är så jävla redo, haha.

oktober

Jag vill till värme, strand, snorkling och saltvattenshår. Men snart så...