om 200 timmar...

...då står jag på andra sidan planeten.
då ser jag inte umeå på väldigt länge.
då kommer jag ge mig en klapp på axeln för allt detta slit för att samla ihop tillräckligt med pengar.
då är jag 8270 km från norrland.
då kommer jag vara arg på mig själv för att jag inte träffat Saga tillräckligt denna sommar/höst.
då kommer jag sakna henne.
då kommer jag sakna Stina my man.
då kommer jag sakna Fellan.
då kommer jag sakna min pappa.
då kommer jag sakna mina dagliga rutiner.
då kommer jag sakna iksu.
då kommer jag sakna min jävla kesomacka på morgonen.
då kommer jag tänka på mina norska vänner.
då kommer jag tänka på min new york girl.
då kommer jag sippa på en fabulous drink och tänka på er umeåbor.
för om 200 timmar då kommer jag tammefan vara i Thailand i 3 månader och jag är så jävla redo, haha.

Kommentarer
Postat av: jessica

åååh ha det så jäkla bra!!!!!! och lova lova att försöka uppdatera åtminstone någon gång ibland! vill ju hänga med i allt spännande du har framför dig! PUSS FINA BÄSTA EMMA <3

2013-10-12 @ 05:53:39
Postat av: Clara

Vilken vacker hemsida du har!. Jag har precis startat en egen, kolla gärna in den:)//Clara

2013-10-12 @ 14:34:41
URL: http://thicho.spotlife.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0