i have a confession


Slarvigt kollage som jag nyss slänge ihop.höhö. Klänningarna+skjortan kommer från modekungen, skorna-acne, shorts-h&m, örhängen Urbanoutfitters, och sen no idea.
okej listen up people, i have a confession. JAG ÄR HELT JÄVLA BEROENDE AV 24. till och med min mamma börjar bli orolig. Jag sträck ser tills jag somnar och försöker alltid klämma in ett avsnitt här o där. Mina ögon är fyrkantiga, no doubts. det har till och med gått så långt att jag drömmer om jack bauer.ohmy. Felicia och Hampus om ni ser detta så jag småhatar er just nu för att ni taggade igång mig på att se det. och gissa vad? Jag har 5 säsonger kvar... tack för att ni lyssnade på mitt oerhört jobbiga och plågsamma problem, I'm out!
(och ja.... jag ska sätta mig framför 24)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0