året som gått

Januari:
Kom hem från marocko.
Februari:
Åkte till Sundsvall och IKEAAA där mamma gick lös på handdukar.
Vi firade Petra 17 en månad för tidigt, eller ja en helg för tidigt med det blev i februari istället för mars hur som helst.
Mars:
Dans fick åka till Piteå på massa roliga workshops med asabariga människor. Här firade vi någonting som innebar ballonger och skumpa vad vi firade har jag glömt bort..
Jag och Felicia dansade på BA. det var kult.
Käkade middag hemma hos Saga med väldigt bra personer+ några fler.
April:
Jag klippte av mig håret.
Jag, Felicia och Saga fikade/käkade på Åhléns taket. Risifrutti, vitlöksbröd och kladdkaka. Med mätta magar senare så dansade vi på Kulturnatta.
Åt god mat med dessa coolingar.
Valborg och karaoke.
Maj:

Vi promenerade i Baggböle.
Vi firade dessa två blondiner.
Det var kulturfestival på skolan.
Evelina Saga och Felicia gjorde mig sällskap med choklad och frukt.
Juni:

Vi badade pool hos Jonna!
Vi hoppade på stranden.
Slaget om midgård!
Vi satt vid kajen och hade det trevligt.
Midsommar!
Sen åkte jag till Borlänge och hade den bästa veckan!
juli:

Jag och några stugkompisar tod båten till en ö för att tälta.
Åkte till sthlm med denna brud.
Jag åkte tilt och var inte alls rädd. nejnej.
var typ såhär glad över att det var sommar.
Augusti:
Vi åkte till Hemavan för fjällsvandring och annat kul.
Efter nästan en hel sommar ifrån varandra fick jag äntligen träffa bill och bull.
Vi åkte till Inas stuga och hade det hur bra som helst.
September:
¨
Jag hade väldigt kul med sköna människor typ hela september.
Jag fyllde 17 år!
oktober:

Jag felicia och Saga vandrade upp till rödberget för att fota.
HALLOWEEEEEEEN!
Hittade en väska som mamma köpt förlänge sedan och blev veeeldigt glad.
Dans åkte till skellefteå och dansade!
Jag klippte mig kortkort och det var onsdag för vi hade fina kläder på oss. ONSDAG= dagen vi kan klä oss normalt och inte lukta svett förens efter lunch.
Vi var på en väldigt roligt fest.
November:
Bakade med Stina och Stina.
treornas projekt! Och vå klass sålde fika och fixade med garderoben.
December:

Min kusin döptes.
Åt middag med Ina och Saga.
Kick off, och jag hade årets outfit.
Kanske inte den bästa tillbakablicken men ändå något, eller hur? Ja tyckte det var kul iallafall. Och vad fort det gått, känns som att det var nyss som jag stod och hoppade på stranden.

Kommentarer
Postat av: felicia

du är så bra så jag bara vill äta upp dig

2011-12-26 @ 22:28:59
Postat av: j

asbra!

2011-12-26 @ 22:37:21
Postat av: fin

asabasabra

2011-12-27 @ 02:13:41

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0