Lisa maria nilsson

Tjenna gänget! MEN vad kassa bilder det blev upptäckte jag nyss, använde mig inte av blixten! opps.
Hur som helst, idag var jag på dop för min allra yngsta kusin, Lisa Maria Nilsson blev hennes namn. Blev dock mest bilder på min andra kusin Hilda, hon har precis lärt sig att springa=hon springer hela tiden=jag flåsandes efter. (Hilda är alltså sötisen på andra bilden). Men iallafall idag var det Lisas dag, och som ni kanske förstår så är det hon som trängs med mig på sista bilden. Visst hon är fin?

Kommentarer
Postat av: ani

det där är ju vännäsby!!!!!!!!!

2011-12-04 @ 14:46:24
Postat av: ani

söt bebi förövrigt :D

2011-12-04 @ 14:47:56

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0