HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Hoppas ni njuter av ert sommarlov till tusen!  Jag fösöker så gott som det går eftersom jag har feber, hosta, snuva, ont i halsen och som om det inte var nog med det så har jag ögoninflammation! därav bilden. Jag har iallafall jobbat sista vecka på Svensk markservice nu och har sommarlov på riktigt. Fast jag tjuvstartade ju litegrann med peace and love, och måste bara säga fan vilka jävla vecka alltså! Kommer bli svårt att glömma! och på tal om peace and love så håller jag på med det inlägget så när som helst kommer det dyka upp. det är så jävulst med bilder och eftersom vårat internet är sämst tar det sin tid. haha, laterskater

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0