peace and love tjalalalala



Okej, när jag satt hemma igår med min jävla förskylning kom jag och tänka på alla dessa videosar från peace. Så istället för att lägga upp flera videosar så satte jag mig framför moviemaker och gjorde en video istället. Det är absolut inte alla inspelningar som jag gjorde men några. Och jag måste varna er!!!! min brist på kunskaper om moviemaker syns. Och om i undrar varför ljudet är så fruktansvärt dåligt så är jag den skyldige. Jag har nämligen hållt tummen för ljudet när jag spelade in. KLANT. så i överlag är denna film kass om man tänker tekniskt, men vemfan bryr sig.


Kommentarer
Postat av: anna

hahahahah har typ aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. FIN FILM EMMA. asfin

2011-07-12 @ 13:24:39
URL: http://redhairedhottie.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0