jag stirrar på dig i en evighet och när du äntligen möter min blick kollar jag bort.

Tjenna hörrni. Vilket väder det har varit i helgen! Och imorgon verkar det bli lika fint. Jag äter keso mackor, granatäpple och dricker chokladmjölk. Lyssnar på Kings Of Leon i bikini och ler åt inga speciella saker. Jag bara ler helt enkelt. Lyssnar på P3 och dansar till musiken. Jag hjälper mamma med trädgården och doppar mig i havet. Jag hoppar studsmatta och vandrar sedan barfota till stranden.
Även fast Umeå säkert har det skitroligt i helgen med fester, stan, kajen, sparken, älven, ängarna och kompisar. Så är livet här ute vid havet faktiskt jävligt behagligt. Och just nu vill jag hellre vara just precis här än 2.5 mil härifrån.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0