everybody whip your hair

Vet ni gott folk. Lite då och då får jag extra lust att bara sätta mig på första bästa flyg och åka någonstans. Eller skänka bort allt på mitt konto till någon som behöver dom mer. Min mamma och jag har pratat om att starta ett barnhem i Thailnad. Men inte nu, men inom en framtid som jag hoppas blir sann. Varför inte bara slänga sig ut för en byggnad och se vad som händer? Vem fångar en? Vem fångar inte en? Och alla ni som har sett Glee måste ändå känna kliet i fingrarna att slänga en ice slush i någons ansikte? Varför pratar man bara om att göra och varför kommer det oftast inte till verklighet. För si o så kan man inte göra. Rätt o fel. Och nu säger inte jag att jag ska sätta mig på ett flyg till frankrike bara för att jag vill göra något galet. Men som sagt lite då och då känner jag bara vafan sitter jag i umeå för och uppför mig som alla andra vill.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0