hur skrattar en hungrig häst? höhö.

sthlm i somras
kul skämt. Jag är så jädrans glad just nu. Dansen på skolan kan vara det bästa på länge, jazzen är helt underbar och att vi dansar till Melissa Horn gör saken bara bättre! Moderna var också så sjukt roligt och där dansade vi till Mr.saxobeat. wooho p p p partey.nej. Mina läxar är just nu avklarade och jag klarade matteprovet med poängen från VG. ( YES!) Mina fina fina fina vänner som jag vill äta upp. (you make me sad/? ,honey. ni ba va? nån fattar iaf.) NI BA VA igen vafan snackar kvinnan om har hon fått en kokosnöt i skallen eller? WOOHO. och peace and love nästa år! ah shit vilket lyckorus jag precis fick. ursäktar denna flummiga text.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0