hey now, hey now

Har inte skrivit så bra på ett tag så jag tänkte att då lägger jag in en grön bild på mig själv och skriver lite. yey.
Vi håller som sagt på med hiphopprojektet på skolan(ni ba "no shit du skriver det i typ varje inlägg") och jag tror det kommer bli fett, bara två små panik grejer:kommer vi få plats på scen? kommer vi hinna lära oss alla koreografier?  JAG HOPPAS DET, men det tror jag också. Sen mitt i allt så håller vi på med nationella, som säkert det flesta gör och det blir som också en panik grej.Men jaja, he lös sig. så det är som nuläget. igårkväll mötte jag upp Saga, Felicia och Jessica för fikaaah och ikväll blir det mer trevligheter! så det borde räcka, inte för att jag tror någon av er tycker detta är intressant men kan ju vara kul och blicka tillbaka när jag är gammal och gaggig och ba jaha det var det jag gjorde, i n  t r e s s a n t.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0