Hej igen

ojoj! Sommarlovet är slut och det känns förjävligt med samtidigt är jag så fruktansvärt taggad på att börja skolan igen. Sista året! Herrejösses. Mitt sommarlov har varit väldigt bra ändå! Först peace and love i en skiiiiitrolig vecka och efter blev jag självklart sjuk. Men jobbade i fem veckor på Ica Hissjö iallafall. Jobbade in i sista dagen och sen åkte jag med tjejerna till KOS GREKLAND och upplevde den där typiska ungdomsresan. Och fan vad kul det var! Och igårkväll kom jag hem från Karlstad. Jag, Petra, Ina, Malin, Lina och Hanna åkte dit över helgen för att hälsa på ett killgäng som vi träffade i kos. Bästa sättet att knyta ihop sommaren på! Detta var alltså mitt sommarlov sammanfattat i några futtiga meningar. Ja alltså de stora händelser, sen har man ju haft sina mysiga sommarstunder ute i Bettnes och hos Daddy cool helt klart. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0