onsdag



Hejsan! okej, nu är skolan igång på dödligt allvar har redan fått mig en större hemmauppgift och har redan börjat få lite panik över pa100. KÄNNER NI HUR JAG DÖR!? Men motivationen detta år är ETT ÅR KVAR! Och med tanke på att jag har ett väldigt bra schema så ska jag nog inte heller klaga. Ett år kvar...vadtusan gör man efter studenten då? Har absolut inga bestämda planer som jag kan berätta för er nu, har alltså ingen aning om vart lilla jag kommer att ta vägen. Men förhoppningsvis har jag ett svar snart. Man kanske inte behöver ett svar heller..ännu iallfall...fast skulle ju vart skönt att kunna svara på moster,faster, mamma, pappa, farmors fråga : vad ska du göra efter studenten? aja, nu ska jag fokusera på allt det bra som kommer hända framöver..vi gör en lista!
  • Stockholm/täby med Saga när jag fyller år(20 sep)
  • FYLLA 18!!!
  • Sceniska projektet 
  • Jobbet som danslärare(wii)
  • THAILAND ( vietnam, burma, laos, kambodja) över jul i tre veckor.
  • Ska även ta jägarexamen( förhoppningsvis). Är anmäld och redo!
  • Ska försöka mig på det där körkortet också....någon gång. 




Kommentarer
Postat av: ina

du glömde ju kräftskiva och min 18årsdag din mupp...

2012-08-29 @ 19:36:52

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0