fett ganstaah

Bilden är till min kära vän matteboken. Tack för allt det fina du gjort för mig. snart så snart, kommer vi aldrig synas mer och jag längtar som bara den.
Okej förutom lite hat till matten så har min dag varit rätt så kanon! Vi stannade kvar och var lite ganster i en danssal efter skolan till "Martians VS Goblins" och sen sprang jag till bussen som inte ens kom. jag och bussar alltså. aja nu ska jag läsa på om konst från renässansen och annat skit. och äta en grapefrukt. snälla skriv ner detta. EN GRAPEFRUKT.

Kommentarer
Postat av: anna jonasson, rutinerad bussåkare

Att bussen inte kom beror på att ALLA bussarna som brukar gå till Baggböle/Kåddis har slutat att gå för att vi var för få som åkte. YEY. (antar att det var till baggböle du skulle?).



Hoppas att jag inte förstörde din dag.

2012-01-11 @ 21:19:32
URL: http://redhairedhottie.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0