glädjedansar

cool-kids-cant-die:  Imagine this going through the whole ocean
vanilla-dew:  cae-ll-um:  I want a day where I just sit where she’s sitting and do nothing but stare and think. by myself  ^ yeeeeees.
merd-e:  those bikes are all over paris.
Nu ska jag börja med mitt tjat igen, men jag går runt och tänker på det hela tiden. (Varnar er nu att sluta läsa.) Och jag garanterar att jag inte är själv som tänker dessa tankar. Alla skriver på sina bloggar eller tänker denna mening som kommer nu....dam dam daaaaam :Jag vill åka bort. Jag vill se världen föfan. inte bara de jättevarma delarna, fan ge mig ryssland! vad som helst.Om allt går som det ska så finns det en chans att jag får mig ett jobb och då jävlar ska det sparas. Och sen efter gymnasiet så ska jag JOBBA JOBBA. Bo hemma och stå ut med mammas tjat om diskmaskinen och SPARA SPARA. Har kollat igenom mammas bilder från alla de år hon levt och rest utomlands och alla hennes filmer, så vackert och bara så bra. Sen får man höra att finaste vännen ska åka som utbytesstudent i USA och man blir så glad för henne och sen bli man såååååååå saaaataans avundsjuk. Fick mig bara ett spratt nu när jag sitter här i vinterkläder och läser bloggar där de befinner sig på varmare breddgrader och bara mår. Men jag gör en glädjedans då jag vet att jag också kommer befinna mig där inom snar framtid. Smakprov i sommar jöööö. kommer bli hur bra som helst. jahaapp, då har jag skrivit av mig.

Kommentarer
Postat av: din bästa stina

åh babe du ska ju komma o hälsa på mig om mindre än 1 år om allt går som det ska!!

2012-01-03 @ 21:14:04

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0