Hiphop

Haha gillar att jag klappar händer och skriker mig hes och skuttar när jag tar kort, därav de sämsta korten. SOOORRRY. Det var helt fett idag på Hiphopfestivals introduktionen. Först super grymma Cleo och sen chocken när hon presenterar Mofeta&Jerre. Jag har inte så jättebra koll på Mofeta&Jerre, vet vilka det är och har hört några låtar, men det är ju helt klart grym musik!  Felicia brevid mig fick fan hjärtattack, haha. Det helt sinnes grymt och jag längtar ihjäl mig tills vi ska köra hiphopdans till fräääääna beats. lyckorus x 129203. Att vi jammade rap, dans och vad man kände för i en ring i slutet blev bara grädden på moset. och btw, Looptroop rockers kommer dit. PROMOE. Jag taggar som bara den, skolan kommer gunga under dessa månader. yeah shake that ass. hur bra är inte Midgård?

Kommentarer
Postat av: j

bäst!

2012-01-12 @ 22:19:25
Postat av: j

bäst!

2012-01-12 @ 22:19:32

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0