but it's quite ok for a gangsta to wear sandals

JA jag gillar att göra grimaser, såärebah. lol. Detta var min frukost iallafall. Efter skolan  gick jag förbi Bikbok där de hade 50% på allt,hela butiken var som ett stort hav av krigande tjejer. Jag krigade jag också. Fick bland annat med mig ett linne som halva umeå kommer vandra omkring i, den syns lite på bilden! Den är vit och virkad/spets osvsovosvosovosov. 100 KRONOR, ja tack.
Sen var det tänkt att jag skulle se ut såhär idag.Jag hade borstat tänderna och allt, jag satte mig på cykeln och frös arslet av mig ungefär. Slutade med att jag kom till skolan i träningskläder...
Okej nu ska jag ta tag i massa fakturer, bokföringar, kundregister osv osv. pengar pengar jobb jobb. varför kan man bara inte vinna en milijon på lott istället?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0