jag är grön


Beställde precis min peace and love biljett, blev lugn camping detta år! ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT GLAD ÖVER ATT RIHANNA KOMMER! och sen grekland i augusti!!! måste nästan nypa mig i armen för att se om jag drömmer. *nyper mig* Nepp IT'S FOR REAL. hohohohohohoohh.
så vad mer gör man på sportlov? Känns som de flesta sticker till fjällen och har det underbart eller tar flyget till bikini väder. fuck that, jag har ändan i umeå istället. wow okej, det lät inte så kaxigt/bra som det skulle. men braiga kåmpizar gör detta lovet helt perfekt ändå utan att behöva lämna denna vinterhåla. påtal om braiga personer så är några påväg till mig nu! ojoj vilken osammanhängade text, hahah. whatever, later alligator

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0