idag är det torsdag

sommar
Idag fick vi lyssna på dans treornas PA 100 redovisningar och jag fick lite panik, vad ska man göra????
Annars har jag väldigt mycket i skolan och det är jättetråkigt att veta, jag vet! Har lyckats göra klart två prov nu och nu ska ska jag plugga till den tredje! men åh fan vill ha lite pluggfri tid föfan, fan fan föfan. Iförsig har vi ganska så mycket sån pluggfri tid annars på året, men ändå, nu på slutet så matar våra lärare uppgifter! det är ju denna tid av året man vill äta mjukglass vid kajen, njuta av solen i något vindfritt hörn man hittat, ta promenader längs älven och typ cykla till något fint ställe för att grilla eller picknick(obs! måste inhålla att äta, ytterst viktigt). emmylinneas blogg/liv smittar av sig rejält. man vill som typ bara vara henne ibland. ja så äre.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0