mössa i maj

Har en uppgift som ska in innan dagen är slut, har jag börjat? nej det har jag inte. vad jag dock har gjort är att jag har tagit kort på mig själv, så jädra intressant att veta. Något som känns jobbigt är att matte nationella är på onsdag. Något som känns bra är att jag är glad. Det kanske låter lite konstigt och är bra på att dölja det, men har haft några depp veckor ett tag. Men nu känner jag bara come at me vad bra det känns nu! I'm back! (lol) Något jag längtar efter är att träden ska blir gröna och att blommor få fina färger, så kan jag lukta på dom som Ferdinand. Ny vecka imorgon, ett steg närmare sommarlov. Känns helt fantastiskt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0