Detta lov har jag

Sovit. Känns som att det är det ändå jag gjort. Och insåg nog inte hur jävla mycket jag behövde det fören jag stod på ett bodypump pass med 1 kg på biceps. Jag skakade och gäspade och gick hem och sov. 
Firat halloween. Blivit full. Lite för full men haft kul med vänner. Var som sagt nicki minaj och gick mest runt och plutade med läpparna. smink as hell.
 
Varit med pappa. Och väldigt mycket faktiskt. Det är bra behöver lite far-dotter tid. Vi har jagat en del, promenerat i skogen, bakat och övningskört. 
 
Sett på filmer. Tror jag lyckats checka av 12 filmer. high five på den emma!
 
Pluggat. hahahaha lol nej det har jag inte. 
 
 
Gosat. Mycket tid hos daddy cool = mycket tid med fluffbollarna. Mah five dawgs. Bästa var ändå när vi alla ligger på min fluffiga röda matta i källaren och stirrar upp i taket. OCH PLÖTSLIGT SLÄPPER SIG IRJA. thö föck.
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0