pandoras

 
 Denna vecka har varit den mest slitsamma men samtidigt den underbarste veckan!!! Föreställnigsveckan!! Det har varit så fruktansvärt kul att jobba med alla fina människor, och jag är så stolt över alla. Fyfan vad vi är bra! Det var vi danselever, Musikelever och Musikproduktionselever som satte ihop projektet PANDORAS. jag vet inte vad jag ska skriva. Här är några saker jag aldrig kommer glömma iaf:
  • Ombytet mellan Express och Cecilia. Pjuh vad stressigt det var. Och särskilt den där gången då mina byxor som jag skulle ha på mig lät"skkrkrshhh"-Där stod jag byxlös, i trosor och hör hur låten som jag ska dansa på går igång. Tur man har fantastiska klasskompisar som kommer springades med ett par andra byxor. Men alltså den känslan var inte rolig.
  • "Ge fan i marimban". Det var alltid någon som spelade på den.HELA TIDEN.
  • Energin-och adrenalinkicken man fick av tuttifrutti.
  • När Dick ropar " är alla klara?" och alla svarade i samma ton JAAAAAAAAAAAAAAAA.
  • SS. Statistsekten.
  • Känslan då man står på sista låten på sista föreställningen och tar emot applåderna. 
  • svettlukten. MMMMMM.'
  • den där kaxiga känslan man fick av att dansa express i glittershorts,haha.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0