hej hallå tjena

 Det är höst. En spotify lista har skapats för denna årstid . Det är dimma. Det regnar. Och halsduken åker fram för det blåser. Löven har börjat falla och då passar man på att fota sin höstkängor. 
jag och saga hade en yolo dag. hahahaha. ah shit. Alla, ALLA kommenterade min längd. och jag fick damp. men vi åt chips och dipp, det ägde.
Sen firade vi min fina farmor och jag fick krama på alla min kusiner igen. Jag fick säga hej till massa folk som säger "senast jag såg det var du typ bara så här lång" och " känner du igen mig?". men den värsta "heeeeeeeeeeeeeeeeej emma vad kul att se dig åh fina du" sen står man där och tänker vem är du? VEM ÄR DU? och drar till med "heeeeeej ja men vad kul att se dig också, hur..ehm.. hur e läget? ". Äger dock att man får pengar från de flesta, eftersom de känner sig "dåliga" för dom missat alla födelsedagar. höhö. om dom bara visste hur jag ansträngde mig för att lista ut deras namn.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0