machine gun funk

Kan ju sammanfatta helgen tänkte jag,
Här började fredagen. På eastern palace eftersom kära mor min fyllde år! hon är faktiskt inte så creepy som hon ser ut på bilden. eller kanske lite.
Sedan hade vi planerat en överraskningsfest för Minna! Det var så jädra kul.
Jag och felicia hamnde på rödäng där klara visade sina teater talanger. haha. 
Lördagmorgon och jag vakande upp brevid felicia snodde hennes onepiece och fotade henne. 
Fortfarande lördag och jag och Jessica gick på en promenad. Fin människa. japp.
 
Söndag och jag hann med Loppis, träna och plugga, allt tack vare koppen på bilden. Den är även andledningen till att jag är uppe nu. lol. hejdå.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0