this is fucking awesome

haha helt klart en såndär låt som får en att vilja höga volymen. Höstlov hörrni och jag har iallafall redan hunnit se flera filmer och käkat glass i mängder. Har tagit det väldigt lugnt helt enkelt. Men vet ni? det har varit så jävulst nödvändigt. Veckan innan lovet tog död på mig, sceniska rep och allt annat typ.. Men även fast man varit sliten XL, trött, haft huvudvärk och träningsvärk så har jag varit så underbart jävla löjligt glad för detta projekt kommer kicka some serious ass!! Och ni som inte kommer och tittar är inte kloka.
nu ska käre mor min och jag ner på stan, och då ska jag alltså sluta babbla om väldigt konstiga grejer som ändå ingen förstår något av. eller jo möjligtvis Saga. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0