fredag


 
 
Hade ungefär 600 på bloglovin. Men har lyckas kämpa mig ner till 400. yey me. Iallafall så har jag missat jättemycket fina grejer pga mitt bloglovin break, som t.ex. att Hanna gjort världens finaste inlägg till mig på min 18års dag(klicka) och också petras fina ord när jag fyllde år och att fina stina gjorde en hälsning på sin usablogg.och massa sådant. 
Bara en liten shape up till mi själv.
Ikväll kommer det folk till mig för att förfekkenationlefekke yäää, innan five och det kommer blir göö bra.
En glad blid på det för idag är jag superglad, FREDAG och fick ett mvg på en uppgift jag kämpat med. yes!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad heter USA bloggen?:)

Svar: usastina.blogg.se :)
Emma lind

2012-09-28 @ 17:33:57

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0