Stockholm

Påväg mot stockholm! Glad chey och ett jättefint paket jag fick av den glada cheyen.
Framme! och shopping stod på schemat.
Vi gick på toa där det var UV-ljus. what's up burger king?
Gamla stan.
Indiska på gamla stan, lätt finaste indiskan.
Jerusalem kebab. Nu snackar vi kebab alltså.
 Vi letade reda på Beyond Retro och började hoppa av glädje när vi såg alla kläder. Och sen introducerade jag Saga till den fantastiska iced cappucino slushen. 
Sen tog vi spårvagnen mot Gröna Lund. Åkte berg&dalbanor och käkade fish n´ chips. Sagas min efter att ha åkt Insane för första gången var en blandning av "vafan vad det där?!?"  "EN GÅNG TILL, EN GÅNG TILL"  och "måste spy". När den började åka upp utbrast hon: om jag dör så vill jag att du ska veta att JAG ÄLSKAR DIG. 
mamma glad efter en beligisk våffla. Jag och Saga fick smaka och konstaterade att ingen klår borlänges belgiska våfflor.yeeep. 
Vi gick på en pub.
Vi åkte mycket spårvagn och tunnelbana.
Hittade fina linnen.
Var vackra.
Jag dansade lite.
En fin vän och ett par väldigt höga klackar inne på topshop, varför.
Vi hittade typ en pool inne i täby centrum!?!?!?
Ikea och Saga somnade.
Sen åkte vi hem :(:(:(:(:( Men helt klart en jävligt bra trip.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0