Hej alla

Såhär ser jag ut just nu! Vissa vet om detta, vissa får panik när jag berättar och andra ställer 639938frågor. Haha, så jag berättar här. Lite kortfattat. Ja, jag jag opererat mina vader. Jag har haft kronisk kompartmentsyndrom men förhoppningsvis säger vi hejdå till det nu! orkar inte förklara vad det är ni får googla. Det var i torsdags jag låg på sjukhuset och farbror doktor fixade mig. Men allt gick bra, jag mår bra! Kommer vara uppe på benen inom några dagar. Tills dess är jag sjukt uttråkad och kommer troligtvis se allt som finns att se på viaplay. Wey. Aja that's me right now. Nu vet ni. Ska käka glass nu.


Kommentarer
Postat av: hannabanan

nemen:( gumman krya på dig <33

Svar: tack finis <3
Emma lind

2013-02-11 @ 14:47:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0