onsdag idag japp

 
Efter att imorse vaknat upp med ett par vader som inte alls var så okej som igår så ville jag 1. lägga mig ner på marken och slå med armar och ben och skrika fula ord 2. Slänga tallrikar på golvet och självklart skrika fula ord. 3. skämma bort mig själv med en nice frukost(och tänka fula ord i skaLLN). Det blev alternativ 3 som ni ser. Jag menar juice i vinglas, girl got some class.  Även fast mitt sunkiga filter på denna bild inte gör så att den ser hur nice ut som helst, så var det faktiskt det. förlåt för att jag inte got the skills som flora och emmylinnea. Jaja nog tjaffsat om min jävla frukost, vem fan bryr sig.  
Hemma ännu en dag alltså och rullar på tummarna. Kan ni förstå hur drygt det är när man har all energi i världen men inte kan röra sig från sängen? SÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR drygt. snapchatar sönder mina stackars kompisar. ( haha så himla fult snapchatar sönder.) Herregud håller på bli galen, hjälp, nu säger jag hejdå. bäst så.

Kommentarer
Postat av: hanna

tycker det såg gott ut!
pusspådig<3

2013-02-14 @ 10:15:57
URL: http://hannabanana.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0