Resan del 3

Tillbaka i Thailand som sagt. Här i Bangkok på en Skybar. Det var helt sjukt coolt. 
Nästa dag sa vi hejdå till varandra då vi ännu en gång skulle skiljas.Men denna gång för att sedan träffas i Sverige . Som ni ser så var vi inte sådär jätteglada. Kan bero på att klockan var 5 på morgonen också men.
Jag mamma och Erika begav oss till Koh Tao. En buss och båtresa senare så var vi framme. Helcool ö och vi här tog vi det bara lungt.
På morgonen blev det lite spontant då vi hade 5min på oss att hinna med en båt som skulle ta oss till en annan ö. Detta paradis till ö heter koh nangyuan. Eller även kallat sköldpaddeön. Shit vilken magisk ö! Här stortrivdes vi.
Nästa dag började det regna vid vår strand så vi tog en taxi till en annan strand, freedom beach. Jävligt soft, baren gick ut över vattnet och spelade reagge musik och bjöd på öl. Vi simmade runt hörnet och kom till en annan strand och sedan simmade vi vidare igen och kom till en annan strand. Jävligt nice förmiddag. 
 
Påvägen hem hittade vi en fin liten resturang som hade en gunga och flip flop parking. 
Ah, sedan stod vi med alla väskor och väntade på bussen. Vi skulle tillbaka till Bangkok!
 
I bangkok shoppade vi det sista och jävlar vad trött jag var hela tiden. All sömn man gått miste om under resan började komma ifatt en. 
Gick lös på skor och hittade massa snygga.
 

Nästa dag hade vi en bilresa som innebar 4 stopp, det första var detta. Bron över floden Kwai.
Andra stoppet var en Elefant by.
Tredje stoppet var tammefan så fränt att jag dog. Tigertemplet! Jag har fan rört och gått i koppel med en tigerjävel.
fjärde stoppet, flygplatsen. Detta dock i Arlanda men.
 
 
Och ja det var det. Den bästa resan so far. Jag har haft så underbart kul. Vi maxade varenda dag och det är jag så jädra glad över. Jag är hur nöjd som helst med denna resa och hoppas på att det kommer bli många liknande resor i framtiden. boojaa!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0